sobota, 22 marca 2014

Witam :)

Witam serdecznie wszystkich użytkowników, którzy trafili na mojego bloga.

Czym będę się zajmowała?
Otóż postaram się dla Was testować kosmetyki pielęgnacyjne i kolorowe, tak abyście mogły dzięki mojemu rzetelnemu opisowi dokonać jak najlepszych zakupów. Każdy kosmetyk zostanie przeze mnie oceniony w 5-punktowej skali w kilku kategoriach do których się kwalifikuje.

Mam nadzieję, że w miarę rozwoju bloga pojawia się firmy gotowe do współpracy i moje wierne Czytelniczki będą miały okazję wygrać kosmetyczne drobiazgi.

Jak się ze mną skontaktować?
Najlepiej mailowo : anka160594@gmail.com
Jest to skrzynka zarówno dla Czytelniczek jak i dla firm zainteresowanych współpracą.

Wiosnę czas zacząć!
Pozdrawiam - następne wpisy już wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz